Amsterdam Fashion Week zit erop. De meest spraakmakende show was die van Lidl. Vooral de witte sportsokken met het Lidl logo vielen in de smaak bij de genodigden. Marketingmanager Christine Braun zei na afloop van de show: ‘Het werd zo hysterisch rondom die sokken, dat we nu overwegen ze eenmalig in de winkel te verkopen.’ Zullen de witte sportsokken met het Lidl logo een trend worden? De gasten van de show horen voorlopig bij de weinig gelukkigen die de sokken al in hun bezit hebben.
Lidl sokken
Amsterdam Fashion Week zit erop. De meest spraakmakende show was die van Lidl. Vooral de witte sportsokken met het Lidl logo vielen in de smaak bij de genodigden. Marketingmanager Christine Braun zei na afloop van de show: ‘Het werd zo hysterisch rondom die sokken, dat we nu overwegen ze eenmalig in de winkel te verkopen.’ Zullen de witte sportsokken met het Lidl logo een trend worden? De gasten van de show horen voorlopig bij de weinig gelukkigen die de sokken al in hun bezit hebben.