Sorry… foutje!



Sinds kort heb ik een leesbril!! Eigenlijk is het meer een bril die afgestemd is op het “intensieve” computergebruik. Maar telkens als ik deze leesbril op neus plaatste, zag ik bijna niets meer. Dat was toch niet de bedoeling. In eerste instantie dacht ik, dat het aan mij lag. Nooit een leesbril gehad, dus is het een kwestie van wennen. Na drie maanden proberen werd het er niet beter op. Dan toch maar terug naar de opticien. “O, ik zie het al. Ze hebben de verkeerde glazen erin gezet. Véél te sterk, natuurlijk ziet u hier niets door! Sorry voor het ongemak. We gaan met spoed nieuwe glazen bestellen!”



’s Morgens bel ik naar de Hema. Ik wil graag weten of de fotoboeken, twee stuks van het schaaktoernoei in Bagneux, binnen zijn. Goed bericht, ze liggen klaar. Kosten: 15,95 euro en 29,95 euro. Thijmen is zeer benieuwd naar zijn fotoboeken en pakt de fiets, met voldoende geld op zak, om in een sneltreinvaart naar de Hema te fietsen. Even later komt hij balend terug. Thijmen kreeg de fotoboeken niet mee, te weinig geld bij zich. De kosten zouden 64,90 euro zijn! De mevrouw van de klantenservice zou dat ’s morgens telefonisch aan mij doorgegeven hebben. Niet dus! Geïrriteerd pak ik de telefoon om naar de klantenservice te bellen. “Sorry, sorry, wij hebben een fout gemaakt. We vinden het heel sneu dat we hem (Thijmen) weggestuurd hebben. Hij had wel genoeg geld bij zich.”
Vervolgens pak ik de fiets, Thijmen heeft er geen zin meer in, om alsnog de fotoboeken te gaan halen.
Zo blijf ik lekker bezig! Nu begrijp je hoe ik aan tijdgebrek kom!!

9 gedachten over “Sorry… foutje!

  1. Ooooooh, tjonge!
    Dat is baaaaaalen zeg! Potverd*****etc.
    En dan 2x op 1 dag!
    En alleen maar “sorry”, geeneens een zak drop voor Thijmen? Tsss!
    Een mooi brillenetui, een gratis zonnebril voor jou? Tsss! Poetsdoekje… :oP
    Het is te gek hoe je tijd soms verkl*** wordt!
    En jij je maar drie maanden lang “ongelukkig voelen” met dat “ding” op je neus!
    Taartje, met een kopje rustgevende thee? :o)

  2. Soms , soms dan zijn er van die dagen , je plant zoveel en er hoeft maar iets mis te gaan je hele programma ligt in de war .
    Dat is balen , balen en later weer de tijd inhalen .
    Ik roep weleens dat ik elke dag twee dagen tekort kom !
    En zo vreemd het lijkt ook of de klok steeds sneller gaat .
    Maar ik zelf ?
    Ik ga helaas steeds langzamer.

  3. Het is inderdaad toch te gek dat die brillenman er verkeerde glazen in heeft gezet, ik hoop dat Thijmen nog wel boodschappen wil doen, zulke ervaringen bevorderen dat niet.

  4. Mijn ervaring is dat je beter niets kunt plannen op een dag want dan krijg je meer voor elkaar dan wanneer je een programma opstelt!
    Het is maar goed dat ik dit soort dagen snel vergeet.
    Maar Juul, Eline gaf dezelfde reactie als jij!

  5. O, dat is ook wat!!!
    Wat sneu voor Thijmen, ik heb er ook een hekel aan om terug te gaan bij zoiets hoor Thijmen ;-)).

  6. heel herkenbaar: mijn kinderen komen ook REGELMATIG terug omdat ze of te weinig geld bij hebben (verkeerde voorlichting in folders e.d.) of verkopers stellen vragen aan kinderen waardoor ze in de war raken (” we hebben ook blauwe en die zijn eigenlijk beter.” ” Weet je zeker dat je moeder DEZE wil hebben?” ) Het is echt vreselijk: en moeder weer geirriteerd terug naar de winkel! Kan daar geen werkgroep op geplaatst worden?

  7. Irritant. Als je het nu nog zelf doet (dat had ik vorige week. Sta ik zonder portemonnee bij het postkantoor, tja), maar bij zo’n kind!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *