‘Je krijgt zo’n mooie kont in de Diesel’

Diesel is door De Coolbrands Publieksverkiezing uitgeroepen tot het coolste merk van Nederland. Het Italiaanse kledingmerk bleef in het onderzoek, waar tienduizend internetgebruikers op reageerden, mp3-speler iPod, internetzoekmachine Google en fabrikant van sportkleding Puma nipt voor. Een merk dat in aanmerking wil komen voor de titel ‘coolste merk van het jaar’ wordt door een vakjury beoordeeld op onder andere innovatie, verleiding en originaliteit. ‘Daarnaast moet een merk enige rebellie uitstralen’, zegt Anouk Pappers van Cool Unlimited, organisator van de verkiezing. Sharon van den Berg noemt zich een regelrechte ‘Dieselfreak’. ‘In mijn kast liggen alleen broeken van het merk Diesel. Ik wil niets anders.’ Wat is er zo uniek aan de jeans van Diesel? Sharon zegt hierop: ‘Je krijgt er zo’n mooie kont in. En dat is voor mij belangrijk.’ Voor een gewone broek van Diesel moet je in de winkel al gauw meer dan honderd euro op tafel leggen.

Bron: Algemeen Dagblad

9 gedachten over “‘Je krijgt zo’n mooie kont in de Diesel’

  1. bijna uniek mag de prijs genoemd worden
    ik heb geen speciale merk broek , wat lekker zit trek ik aan, of dat nu van V&D is of Didi of van de markt.
    Ik ga ook geen 100 of 150 euro betalen voor een broek..
    tssssssssssss

  2. Kleding moet toch uit als je gaat slapen, dan ligt zo’n merkje gewoon op een stoel, hangt aan een haakje of wordt in passie op de grond gesmeten. Blijft er dan nog wel een mooie kont over?

  3. Heb je al aandelen… of schieten je hits nu weer de lucht in… ;o)
    Berthi.web-log nr. 1 ! :o)))))
    Groetjes Juul :o)

  4. Juul,
    Ik vind de spijkerbroeken al véél te duur….laat staan wat die aandelen kosten. Mij niet gezien. Maar……berthi.web-log.nr.1 ..staat wel super. Zal dat ooit lukken met een handwerk/textiel weblog??
    Groetjes, Berthi

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *